melikets33 Kızlar fiyat olarak orta halli kullanıp memnun kaldığınız (manuel olmayan) göğüs pompası var mı acaba önerebileceğiniz
Sevcan62 melikets33 kiwi nin aldım trendyoldan daha kullanmadım ama memnun olan çok diye aldım bi bakabilirsiniz
Civciv53 melikets33 ben bebebao aldım hepsiburadadan instagramda takip ettiğim bir anne kullanıyor o çok memnundu benimde hoşuma gitti aldım kullanmak daha nasip olmadı ama bir kere denedim
Slnalp123 melikets33 bende kiwi aldım ilk oğlumda çok memnundum Kraft vardı elimde kiwi ondan daha güzel çıktı. Çok bütçeniz yoksa bakabilirsiniz
Emel0108 Sevcan62 ben kiwiyi ilk bebegimde kullandim bime gelmisti 3 yil once cok uyguna almistim benden sonra iki arkadasim daha kullandi simdi ben tekrar kullanicam kismetse 🙂 cok memnun kalmistim cekim gucu falan harikaydi
Sevcan62 Emel0108 evet fiyatı gerçekten çok uygun Philips falan almış başını gidiyo 😂 700 küsürdü ben aldığımda
2Princess1Mom melikets33 4 yıl önce mamajoo almıştım, kızımda çok faydasını gördüm. Şimdi ikinciye kullanmak nasip olacak ☺