Kızlar kırkım çıktıktan dört gün sonra reglı oldum 1 Temmuz da kaç gün sürdüğünü hatırlamıyorum ne zaman bittiğini ama rahat ⅞ vardır bu ayda normalde sanırım dün veya bugün olmam gerekiyor adetiniz düzenli bir şekilde geldi mi yoksa düzensiz devam mı etti ?