Kızlar lekelenme yaşadığı halde gebe olduğunu öğrenenler oldu mu hiç? Bu ay bazı belirtiler yaşıyodum gebelikten şüphelendim ama sonra leke geldi tamda adet günlerimde ama bugün 4.günüm hala leke devam ediyor. Normalde 2. Günümde sökülürdüm ve ağrılarım başlardı ama hala öyle bi durum yok gerçi evde test yaptım negatif çıktı ama belki erkendir test için. Sormak istedim böyle olup hamile olduğunu öğrenen varmı acaba?