T1627 bunu size kim söyledi ? 37nci haftadan itibaren devlet otomatik zaten çalışamazsn diyor ve işyerinde sizin sigortanız yatmaması lazım yatarsa cezası var. Bnmde dogumdan önce maaş haczim vardı patronumla konuştm dedm şimdi benm sigorta gözkmycek maaşda almıycam maaş haczi nasıl olcak bildirim yapmasak sigortam devam etse bz size ödeme yapsak nasıl olur die sordugumuzda ceza gelgidinde ödemeye hazırsan dedgni yapalm dedi. Siz bide sanırım maaşınızıda hem parça parça alıyosunz ve geç alıyosnz anladgm kadarıyla bu haklı fesih sebebidir