Azizenurrr benimde ilk hamileliğimde çatlak oldu doğumdan sonra çok kızardı nerelere gitmedim ki maalesef bi çare bulamadım ben 2 sene kadar kırmızı gezdim sonra rengi kendiliğindem açıldı yol gibi ama var şu an 2. Hamileliğim bunda da olacak ama allah bebişlere sağlık versin ben eskisi kadar kafama takmıyorum tabi herkesin vücudu aynı olmaz hiç olmayan da var