Mellek ben öleydim ağzımda lokma varken kusmaya başlıodum sürekli ağlıodum açım die hiç bişey yiemiodum yemeye yeltensem yutmadan kusuodum böle gırtlağım kanıodu gerçekten çekilcek dert deil doktorum dramamine die bi ialç verdi bana mısın demedi neyse geçio allaha şükür ki bi kaç haftan kalmış diren🙏🏼 Soda iyi gelebilir ben naneli şeker var ya polo onla biraz iyi hissediodum salatalığı iri doğrayıp bol tuzla yiodum ama fazlası şişkinlik yapıo bide elma zeytin bana iyi geldi.. bunları dene olmadı başka şeyler denersin sana iyi gelen şeyi sen keşfedeceksin ama az kaldı sabret🤗