Selo25 Kızlar tüp bebekte havuz yöntemi yaptıran var mı? Ardı ardına aylar mı yumurta toplamı oldu yoksa arada 1, 2 ay beklediniz mi. Benim malesef bekledigimden düşük oldu olgun yumurta sayısı tekrar toplatmayı düşünüyorum
Pinar6161 Selo25 ben yapıyordum. Her ay kaç yumurta çıkıyorsa toplanıyordu laboratuvarda donduruluyordu. 3 ay toplattım 3 tane yumurtam var hastanede
Selo25 Pinar6161 üst üste mi yaptın cnm, rahatsızlık duydun mu. Aslında benden 9 yumurta toplandı ama 5i boş cıktı. Suan 1 embriyom var gibi. Üst üste zararı oluyor mu
Pinar6161 Selo25 ben bi zararını görmedim fakat her ay 1 yumurtam çıkınca prp yaptırdım sonra 2 yumurtam çıktı doktorum onları da alıp Eksozom yapalım dedi fiyatı bana fazla gelince erteledim tedaviyi