Sebur yani aslında dolunay kötü gelmiyor kulağa, defne ismine bi tek ben ısınamadım sanırım 😀 diğer popüler isimleri seviyorum gerçi 😊 aman isim konusu çok zor bende karar veremedim, ama sizde yarattığı duygu en önemlisi tabii çocuğun ilerleyen yaşta zorbalanacak kadar kötü isimde koyulmaması lazım