İçini rahat tutttt 😊 ben riskli gebeyim, bana da seni 34-35te alırım doğuma diyordu. 35 olduk bütün doğumhane şaşkın doğurmadığıma😂 Yine de benim bebiş de kilo almıyor gelişim geriliği var, 34′te 2160 grdı, 35′te söylemedi çok almamış o yüzden 36′da gel, 37 için doğum planlayalim dedi. 37′de de muhtemelen kilomuz çok düşük olacak ama 2 kilonun üstünde ve ciğer geliştiriciler de 48 saatte etki ediyor ben de 26. haftada oldum içini ferah tut