Neslimm Bende asla ve asla gecmeyen şey enfeksiyon. Çocukluğumdan beri var ve en yuksek doz antibiyotik kullandim hastanede kac kez yattım ama yok maalesef gecmiyo 🤐 38 haftaligiz erken doğum vs olur dedi doktorum bende kesin olur o zaman dedim çünkü hep yüksek enfeksiyon ve gecmiyo yani ama olmadi cok şükür. O tek dozluklar vajinal fitiller falan hepsinden çok çok kullandim ama tık yok 😒