Merhaba hanımlar geçen haftadan bu yana karnım yumuşak gerginliği gitti doktora gitmiştim Herşey yolunda olabilir demişti doktor. Ama günden güne hamilelik belirtilerimi yitiriyor gibiyim karın içi dolgunluğum da gitti içinde bişey yokmuş gibi. Var mıdır bir sıkıntı 🥹