21 aylıklar ikizlerim tek bakıyorum başından beri. Her dönemin bir zorluğu var her dönemin de bir pozitif ve negatif yanı var. Bebek dönemi yatıyor sürekli uyumasada bir tehlikesi yok yatağına bırakıp bi kahve içip bi iş falan yapabilirsin dışarı tek çıkmak kolay mesela ek gıda dönemi başlayınca işler çoğalıyor iki bebeğe hazırla yedir vs yürümeye başlayınca ilk zamanlar çok zor tehlike bilmiyorlar her yere dokunuyorlar çıkıyorlar iki bebeği birden takip etmek zor oluyor ama yürümeye alışınca kolaylaşıyor bu sefer dışarı tek çıkmak imkansız oluyor biri sağa koşuyor biri sola. Şuan 21 aylıklar herşey daha kolay kendilerini anlattıkları için beni tek yoran şey dışarı tek çıkamamak parka tek gidememek sadece yürüyüş yapıyorum ellerinden tutup ama eğer ki park falan olursa imkansız biri sallanmak istiyor biri kaymak istiyor olmuyor yani ben çok zorluyor bu durum bi çok şey yapmak istiyorum ama tek olmuyor dışarısı