Alicenne Kızlar selam, haftamın başındayım ve son iki gündür birden ayaklarımdaki ödem tam olmasa da yüksek oranda azaldı. Belimdeki, sırtımdaki ağrılar da yok oldu. Kendimi hafiflemiş hissediyorum ama bir yandan da endişelendim acaba neden diye 😀 Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı merak ediyorum.
vivivi Alicenne bende 36+1 im aynı şekilde 2 gündür ödemlerm gitti sanki karın çevremde bir ağrı ve sanki su sızıyor bakalım bugğnde ağrım geçmezse yarın gidicem doktoruma çünkü geçen hafta nst de sancım çıkmıştı serum falan taktılar
12betul Yani bilemedim her beden birbirinden farklı genelde doğuma yakın annenin burnu yüzü şişer ama yinede gidip görünmekte fayda var tabi