yesim-1 Bat 5 inde ama ben dahayanamadım test yaptım beyazlı normal test mavili erken gebelik testi maviliye damlatır damlatmaz sanki hayali bi karartı var gibi sizce de öyle mi
Momellaa yesim-1 evet benimde 5inde adetim ve çizgiyi görüyorum ben oğlumuda böyle çizgiyle öğrenmiştim
1_papatya yesim-1 onu bende gördüm sanki ama şuan birşey demek için erken sanki ama İnşallah vardır bebiş 🥰 5 inde bir daha test yapın bence ama sakın umudunuzu kesmeyin kan da verirseniz gecikmeden sonra varsa eğer kesin çıkacaktır 🥰