Zehrazaras11 Hanımlar 37+5 im karnım Baya assagi inmiş durumda sizler karnınız indikten ne kdr sonra doğum Yaptınız acaba 😊
Mervealya1992 Zehrazaras11 karnın inmesıylemı alakalı ama bılmıyorum yakınlarımda erkek bebek mesela basından ber aşagıda karnı😂
Tugces09 Zehrazaras11 bende 36+6 yım dün akşam fark ettim yanlarim küçülmüş sanki bebek aşağı inmiş gibi. Benimkide kız. Yarın doktor kontrolümüz var bakalim ne diyecek doktorumuz🙏🏻
Fundabg Zehrazaras11 forum anasayfasında solda 3 çizgiye tıklayın resim yükleyi seçin görseli oraya yükleyip çıkan linki kopyalayıp buraya yapıştırın
Zehrazaras11 Mervealya1992 ben kız hep yukarıdaydı normalde iste suan baya inmiş göğsüm ve karnım arasında mesafe çok
Mervealya1992 Zehrazaras11 dur sımdı anladım bnm ılk bebemde 35te asagı ınmıştı 38de dogurdum bılemıcem oyuzden
Zehrazaras11 Mervealya1992 ay bende doğurur muyum 38 olunca acaba annem de bilet kesti 12 sinde o gelmeden ya doğurursam 😅
Zehrazaras11 Fatma96 ya öyle benim de baştan beri suan üst kısımda boşluk var poposu baya assagida geliyor elime
Tugces09 Zehrazaras11 inşallah hepimiz güzel haberler alalım sağlıkla kucağımıza alalım miniklerimizi🙏🏻💖
Fatma96 Zehrazaras11 benimde öyle üstü boş hayırlısıyla doğuralım inşallah benim daha erken tabi 33 haftalık beklesin 37 38 e kader ilk kızımı 40+3 dü doğurdum ama sanki bu erken gelcek gibi