lilyum_ Nazli_3009 canım var gibi ama bu aralar o kadar çok yalancı pozitif gördük ki insan şüpheye düşüyor. Kan verip netlestirebilirsin
Aslaninannesi_ Ben göremedim canım gecikmen olduğunda testi tekrar yap o zaman daha sağlıklı sonuç alırsın
12betul Bat’a göre erken ama var gibi gördüm ben sanki yine bi kaç güne tekrarlayın inşallah hamilesinizdir 🥰
Ervaidil Ben görüyorum ama canım alabilirsen bir tane daha test yap çünkü bazen testler sorun çıkıyor
Nazli_3009 Ervaidil son attığım test bu sabah yapmıştım birkaç gün bekleyip bat günü veya gecikirse yaparım
Nazli_3009 Herkes var demiş ben olmadığını düşünmüştüm inşallah vardır çok teşekkür ederim hepinize 🙏🏻 Allah hepinizden razı olsun 💖