ilaydamom_ 32den sonra beni de 1 ay sonra yani 36. hafta çağırmıştı, hatta bugün idi kontrolüm 😊 haftaya tekrar kontrole çağırdı artık haftalık takıp edecegiz dedi. Sanırım gebelik normal ilerliyorsa bir sıkıntı yoksa, 35-36′dan sonra sıklaşıyor muayeneler