Dhsari Evet mecburen bu tür durumlarda kullanılıyor iyi olsunlarda kullanalım sağlıkla kucağımıza aliriz inşallah benim ilki zaten 28 haftalık doğum oldu acil sezeryan oldu buda sezeryan doktorum çok bekletmeden 37 olunca alırım diyor riske atmamak icin