serap_momy Kızlar 2 aylık hamileyim yaklaşık yarım saattir sağ kasığım aşırı derecede ağrıyor normalmi bu yaşayan varmı doktora gitmelimiyim nasıl geçer nolur bişey söyleyin
Maviii_98 serap_momy 8 haftalık yani. Evet normal ilk 3-4 ay ağrılı geçiyor hep sonrasında daha az oluyor. İçinizde bir şüphe varsa doktora gidin tabii ki.
fairytale_ serap_momy normal canım ağrılar bazen adet olacağın gunlerde daha cok ağrır bazı insanlarda benim oyle oluyir mesala 18. Haftamdayim hala ağrılarım oluyor ben doktora sordum normal dedi kan görmediğin sürece sıkıntı yok dedl
Maviii_98 serap_momy sol tarafınıza yatın bol bol su için susuz kalmanızda ağrılarını etken olur. İçiyo musunuz?
serap_momy fairytale_ kan falan görmedim ama neyse normalse içim rahatladı biraz korktum bende valla sağolun teşekkür ederim
fairytale_ serap_momy rahim büyumeyede başlayınca ağrıyor bebek yerini hazırladığı için sağlıkla kucağımıza alalım insAllah
serap_momy Maviii_98 günde 3 lt içiyorum yaklaşık yani dikkat ediyorum umarım bişey olmaz çok teşekkür ederim sizlerle konuşurken azaldı biraz hatta 😊