HazelSeren Kızlar aklıma takılan birşey var benım hıc belırtım yok boş gebelık olmasından korkuyorum beta değerim 22 temmuzda 669 cıkmıştı daha da doktora gıtmedım memleketteyım dıye sızce normalmı
yarenuludag HazelSeren Ben 20 temmuzda beta 571 ile öğrendim, 23ünde beta 3690 küsüre çıkmıştı, 25inde sağlık ocağında baktırdım 7500üstübe çıkmıştı ultrasonlarımda kese ve bebek göründü. Bence ihmal etmeden kan ver veya hemen bir kadın doğuma git
babyiscoming_ HazelSeren canım illa herkeste belirti olacak diye bir şey yok belirti arama kendinde. 10 haftalık gebeyim benimde belirtim yok çok şükür ama tabi doktora git kontrolünü ol korkulacak bir şey yok
yarenuludag HazelSeren Sen randevudan önce bi sağlık ocağına git kan ver bence yükselme var mı yok mu onlarda sana soyler
HazelSeren babyiscoming_ bende öyle düşünüyorum koku hassasiyeti göğüsümde agrı var yenı yenı baslıyor belırtılerım heralde