Zhrbjts bence dayan derim hiç yoktan 52 bin gelse fena mı olur. Bir riskiniz yoksa devam edebilirsiniz. Ben 37 haftada izne çıktım. Çok da iyi oldu 3 hafta dinlendim 40+4 de kızım geldi şimdi onunla vakit geçiriyorum. Ev işi ile normal çalışmak yoruyor evet ama anneniz ya da kayınvalideniz yskınsa destek alabilirsiniz. Ben yemekleri yapıyordum haftada bir annem yardım amaçlı izin günümde temizliğe yardıma geliyordu. Bazen dolaba yemek koyuyordu bir şekilde idare etmiştik.