Kızlar merhabaa. 21 temmuzda ilişki oldu. Adetime 3 gün kaldı. Sabahları çok aç ve midem bulanarak uyanıyorum. Gün içinde sürekli acıkıyorum ve tansiyonum düşüyor. Kasıklarımda ara ara ağrı oluyor ama sürekli değil. Göğüslerimde de biraz sıkınca bile çok ağrı oluyor. Sizce test yapsam çıkar mı ? 28 temmuzda yaptığımda negatifti ama o zaman ilişki üstünden 7 gün geçmişti