iremmbassturk-98 Arkadaşlar merhaba 13. Haftadayım doktora gittik ve kıza benzettiğini söyledi. Ama yinede 4. Ayı bekliyor net konuşmak için. Sizce cinsiyeti kıza mı benziyor ne düşünüyorsunuz🥹
iremmbassturk-98 mhrmom insallah ya :) bitane oğlum var bide kızım olursa cok sevinirim başta sağlık tabi🧿🧿
Caglaaa37 Ay biz 12 de özele gittik cinsiyet tahmin etti 13 de devlete gittim çok etken söyleyemem dediii
iremmbassturk-98 Caglaaa37 ya benim oğluma 11. Haftada erkek dedi direk ama bunda kıza benzettim yinede 16.haftayı bekleyelim dedi aynı doktora gidiyorum ve özel. Devlete de gittim onlar hiç söylemiyo anlasa bile 16. Haftadan önce demiyorlar
Yesillendik_ iremmbassturk-98 aynı durumdayız oğlum var bunu da 12. Haftada kıza benzettim dedi çok heyecanlıyım oğlumu 10. Haftada erkek demişlerdi inşallah tahminler doğru çıkar sağlıkla hayirla gelsinler 😍 haber verelim
Yoncaayarr iremmbassturk-98 Merhabalar bende cinsiyet tahmini yaptırdım sizin kız oldugu doğru mu çıktı acaba cok merak ettim aynı sayfada yaptırmışız☺️
iremmbassturk-98 Yesillendik_ aminn insallah ben bidaha 17. Haftada gidicem bakalım.. tekrar haber ederim kesinleşirse😍