Momellaa Aslında adeti bekleyecektim bat 5 ağustos çatlama 24 temmuz ama bugun babamın doğum gunu belki dedim bir ihtimalde olsa ama negatif bence
Caglacolak5237 Momellaa canım adetinin geçmesini bekle çok erken benim adetim 1 gün geçene kadar hep negatifti
Momellaa Caglacolak5237 evet adeti bekledim aslında ama işte doğum gunu söz konusu olunca bakıyım dedim evde test vardı
Caglacolak5237 Momellaa negatifi erken görmek modunu çok düşürür inşallah hamilesindir ❤️❤️ stres yapma hep güzel düşün yürekten inanıyorum olucak
Momellaa Caglacolak5237 inşallah canım 2.yi düşünüyorum kısmet artık olursa mutlu olurum olmazsada bir evladım var zaten Allah ona uzun ömür versin ♥️♥️
Momellaa 55selin_ canım sıkıldığı için hiç yapmadım bu arada emziriyorum daha önce hiç adet öncesi gögüs hassasiyetim olmazdı yada ben belirti aramadığım için farkında değildim bilmiyorum şuan çok ağrıyor ve şiş
Momellaa 55selin_ canım simdi yaptım test çift çizgi çıktı inşallah test beni yanıltmaz predictor marka