Merhaba arkadaşlar bunu yazarken biraz utanıyorum ama danışmak istiyorum ben bebek tedavisine başladım bir ay oldu ilaçlar kullanıyorum kür felan kullanıyorum iki üçtür istemsiz bir şekilde geceleri yatağımı ıslatmaya başladım çok şaşırdım sabah kalktığımda ağlıyordum eşim ne oldu dedi durumu anlattım tamam canını sıkma birşey olmaz dedi ama ben hala kafama takıyorum ve üzülüyorum niye böyle oldu kaç yaşına geldim felan diyorum kendi kendime bu durumu yaşayan oldu mu aranızda dokturuma yazdım gel bakalım bir dedi ben Mersin’e gidiyorum tedaviye Maraş ta yaşıyorum kızlar lütfen rencide edecek veya saçma sapan yazıcak olan varsa lütfen okumadan çıksın postan 😔😢