Mrl-1gvn Geçmiş olsun canım bende öyle birşey yaşamadım ama çok sıkıştırdilar idrara beni Dr um biraz geç kaldı bende çok su içtim ve çok bekledim idrar durumundan dolayı kötü oldum sadece o sıkıntım oldu benim
Kivircikkuala Merve99670 tansiyon düştü zaten şeker de düşmüş ama sebebi ne doktoru arayıp hemşireyle konuştum transferle alakası yok havalardandır dedi