momofmychildren Tam tersi olunca da konuşurlar onlar normal doğum yapmış olsaydı siz sezeryan isteseydiniz yine bir ton laf dinlerdiniz. İşte normal doğum daha sağlıklı, sezeryan olunca da doğurmuş olmuyorsun gibi gibi laflar. Siz kimseye bakmayın çok stres oluyorsanız da telefonlarını açmayın görmemişim, unuttum vs diyin ben öyle yapıyorum 😅😅 Kendinize ve bebeğinize odaklanın Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻