Kızlar son 5 ❤. Doktorlar 40. Haftadan sonra bekletmeyiz dediler bebeğin kalp damatı tersten gittiği için. 40 a kadar gelir umarım minik yoksa sezeryan istiycem suni sancı çekmek istemiyorum çekipte sonunda sezeryana dönmesini hiç istemiyorum 😔 bu minik nerde kaldı anlamadım hala çok memnun yerinden