Gizmcivil Selam kızlar haftaya doğumum var henüz pompa almadım ilk dogumum tecrübeli annelerden yardım bekliyorum elektrikli mı daha kullanışlı yoksa Manuel mı?
tugcesakzci Gizmcivil elektrikli çok kullanışlı Fakat bence pompanın acelesi yok doğumdan sonra gerekirse alın ben aldım bir kaç kere dışında hiç kullanmadım nerdeyse
Gizmcivil tugcesakzci bende öyle düşündüm ama sezeryan olacağım için süt gelmeyebilir dediler hemen kararsız kaldım yine de doğumu bekleyim diyorum ama her yerde bulunan bisey zaten lazım olursa alırım
Annecik02 Acura marka aldım ikili şarjlı olarak da elektrikli olarak da kullaniliyormus bende denemedim ama daha kaliteli ürün beğendim ben 500 e aldım şimdi ne kadar bilmiyorum fiyatı aşırı uygundu ben alırken
Zeyyno_ Gizmcivil Elektrikli kesinlikle manuelde ne kadar yaparsanız yapın bı turlu Elektrikli gibi sağım olmuyor
tugcesakzci Gizmcivil aynen canım. Ben de sezaryen oldum hemen geldi bu arada stres yapma derim 🙏 sağlıklıkla kucağına al ❤
Gizmcivil Teşekkür ederim arkadaşlarım alırsam elektrikli alacağım sezeryan olacağım için şimdiden alsam mı diye düşündüm