Dilarakdemir1 ben yarım saat önce saat önce test yaptım gölgeli silik çizgi çıktı galiba hamileyim prodoctor yaptım regl günüme kadar bekleyeceğim kan vermek için onu görmek bile çok mutluluk verici benim de bir kaç gündür baş ağrısı vardı migren gibi ve 1,5 2 haftadır kasıklarım çok ağrıyordu şüphelerim vardı ama emin olamıyordum testi görünce artık içim rahatladı