Lisavera Kizlar bn 31+2 günlük hamileyim ancak en başından beri bebeğim hareket ediyir gün içerisinde ancak çok fazla tekme atmıyor ancak bu en başından beri böyle bazen ekstra hareketli olduğu gün var ama genelde sakın normal mi
gulcanh08 Lisavera 31+6 yım. Benimki de öyle. Özellikle gündüz az hareket ediyor gece bir tık daha fazla. İlk bebeğim de az hareket ediyordu benim. Her şeyim normal çok şükür. O yüzden çok takmıyorum.
Lisavera Egaa44 hareketlerini. Nerede olduğunu hissediyorsun ancak fazla tekme hissetmiyorsun değil mi
gulcanh08 Lisavera Ben doktora da sordum. Gün içinde çok hareketliysen ondan olur dedi. Ben de çok hareketliyim 3 yaşında oğlum var. Zaten gece yatınca daha çok hissediyorum. Ama dediğim gibi ilk bebeğimde az hareket ediyordu benim. Hareketleri gümbür gümbür değildi yani