Kızlar selam 34+5 olduk şükür 25 gün sonra doğum var ilk 3 ay coraspırın ve olsalar beraber kullandım sonra sadece aspirin kullandık bugün itibari ile aspirini kesip oksapar iğneye geçtik ve doğumdan sonra +10 gün daha kullanacağım ama kahvaltıda çay içemiyorum bende karadut özü sulandırıp içiyorum meyvesuyu niyetine ama has karadut fabrıka çıkışı değil ev yapımı zararı olur mu sizce doktora daha haftaya gideceğim bugün oksapar başlayınca aklıma takıldı acaba sorun olur mu diye