Rabissannee suni sancıyı fazla abartmışlar bence evet ağrılı ama ağrısız doğum yok ki. Normal doğum son 4 saat zorlar sonra bir anda eskisi gibi oluyor her şey rahatlıyorsunuz. Sezaryen olmak istemiyorum diyorsanız denemeye değer korkulacak bir şey yok kendinize güvenin, ıkınma ve nefes egzersizleri izleyin, sancı anında bağırmak yerine doğru nefesle sancıyı karşılayın her şey unutulup gidiyor sonra