MervEfehan Derya7753 bende senin gibiydim neyse gittim aldım birşeyler ayını mevsimini hesaplayarak. Sonra benim bebek prematüre doğmasın mi 🤣 yenidoğan kıyafetlerinin içinde kayboldu çocuğum 🤣
yeni-annelik Derya7753 valla bende çevreme hiçbir şey sormadım sadece ablamlar sağolsun yardımcı oldular ki onlar sayesinde bebeğimin eşyalarını düzdüm bir de kafama ne takılsa burda sordum sağolsun burdaki annelerde çok yardımcı oldu kv eltilerini ararsın sorarsın onlar tecrübeli her şeyi biliyorlar demişti bir kere arayıp bir şey sormadım sanki onlara ihtiyacım var aldıklarım ve yaptıklarımada fesatlıklarından kuduruyorlar
Derya7753 yeni-annelik benim ablam olsa sırtım yere gelmezdi şanslısın. Aman aman elti görümce bunlar hadi görümce bi nevi iyi oluyorda elti yok anam onlar kötüye iyi iyiye kötü derler evlerden ırak 😃
MervEfehan Derya7753 sağlıkla vaktinde al kucağına canım herşey hallolur daha nice kıyafetler alırsın inşallah 🤗 şimdi sağlıklı çok şükür 5 aylık olcak ama biraz minik kızımız akranlarına göre sadece
Derya7753 MervEfehan amin inş. Sağlıklı olsunda varsın minik olsun akranlarına göre. Yeni nesiller zaten hiç biri aynı değil 2 yaşındaki 4 gibi durur 4 yaşındakı 2 gibi doğduktan sonra insanın derdi tasası kalmıyor. Bende sabırsızlıkla bekliyorum işte rabbim hayırlı evlat olmayı nasıp etsin devir çok kötü çünkü
yeni-annelik Derya7753 kız benim bir de iki tane eltim var düşün işleri güçleri ortalığı karıştırmak kıskançlar aldığım her şeyi kıskandılar bana babyshower yaptı ablamlar onda bile kavga çıkardılar beni kötülediler kudursunlar dursunlar çalışıyorum kendi paramla istediğimi alıyorum onlarda çalışsın alsın bak ben 35 haftalık olucam nerdeyse her eksiğimi bitirdim hastane çantam bile hazır kendi ameliyat paramı bile kendim koydum kenara ona bile kudurdular
yeni-annelik Derya7753 bir de sana tavsiyem daha cinsiyeti belli değilse temel ihtiyaçlardan başla ben mesela büyük eşyalardan başlamıştım çünkü çok çabuk zam geliyor elimde kıyafet harici bir liste var istersen paylaşabilirim kendinde istediklerini ekler çıkarırsın sana kalmış ben hepsini 32. Haftamda tamamladım kıyafetinide ablamlar halletti her şeyini aldılar yenidoğan çok alma çünkü çok çabuk büyüyorlar 0-3 3-6 6-9 gidebilirsin bir de hangi aya denk geliyorsa mevsimine göre uzun ya da kısa kollu alırsın
Derya7753 yeni-annelik bendede var iki tane biri iyi konuşuyoruzda diğerini şeytan görsün fesat, sinsirella, anakonda düğünümde yaptıkları aklıma geldikçe sinirim daha da artıyor valla. Ohh en güzelini yapıyon valla içinde hiçbir şey kalmasın.
Derya7753 yeni-annelik olur valla listelerinizi atabılırsınız. Kış bebesi olacak 😃 bide ben hiç bebek odasına girmiycem zaten hep bizim yanımızda olacak park yatak alcam bitane odasını direk genç odası olarak alcam
denizleo09 Derya7753 hiiiic kafana takma:) sen 2 tane kıyafeti değiştirip değiştirip giydirsen bile onun ihtiyacı olan tek şey sevgi. Ben ilk bebeğimde o pofuduk tulumlar yeni yeni çıkmıştı Allahım ne dert etmiştim alamadım alamadım diye ee noldu çocuk erken doğdu bi giydirdim kocaman geldi. Tuluma girene kadar bi baktım ki mevsimi geçmiş hala da saklarım dert edip de giydiremedigim tulum diye. Boşu boşuna kafamı takmışım. Bunda hiçbir şeye takılmıyorum hele bi doğsun her şey alınır ihtiyaç hiç bitmeyecek ki göreceksin :)
yeni-annelik Derya7753 kız benim bir tanesi kına gecemde kırmızı abiye giymişti ki benim kırmızı giyeceğim belliydi öyle fenalar düşün bir de ne giyeceksiniz diye sorduğumda ikiside sürpriz diyip gülmüştü Allah’ın varoşları benim kayınvalide onları çok sever 8 yıllık gelinler ben daha 9 aylık gelinim beni aralarına almadılar hiç sevmediler kayınvalide eşim benimle evlenmesin diye nişanlılığımdan beri yapmadığını bırakmadı ki hala yapıyor onlar yüzünden eşimden soğudum sürekli kavga edip duruyoruz
Derya7753 yeni-annelik ne yazıkkı aileler yuvaları bozan en büyük etken ne dertleri biter ne sorunları ne var kı iyi olsan ölür müsün. Hep beklenti içindeler aramıyor gelmiyorlar yakınsan gitmemek ayıp tabı uzaksan nasıl gelsin heleki bu şartlar altında. Allaha şükür benim kayınvalidem sessiz karışmaz hiçbir şeye uzaktalar zaten. Benim eltimde nişanlımı sormuştu söylememıstm benim koca ablasına atıyo oda eltime nişanda bir bakarım ki benim kıyafetın tesettürlü tarzı kendını kleopatra gibi görmeside cabasıydı 😂😂😂
yeni-annelik Derya7753 ben bu listeye göre alışveriş yaptım canım sen kendine göre ayarlayabilirsin 🥰 Bebek Liste Bebek arabası Puset Puset örtüsü Beşik Park yatak Dolap Elbise askısı Biberon Emzik Emzik askısı Emzik kutusu Diş kaşıyıcı Nevresim takımı Yatak çarşafı Reflü yatağı Normal Ana kucağı Elektrikli ana kucağı Babynest Yarım kundak / Uyku tulumu Yatak alezi Anne bebek çantası Valiz içi hurç Kanguru / Sling Önlük Ağız mendili Müslin battaniye Omuz örtüsü Biberon temizleme deterjanı Biberon temizleme fırçası Emzirme yastığı Emzirme örtüsü Emzirme sütyeni Emzirme atleti Lohusa külodu Lohusa gecelik seti Pijama takımı Gecelik Takımı Depend Bebek bakım seti (şampuan, bebek yağı, vücut losyonu, pişik kremi) Elektrikli göğüs pompası Göğüs kalkanı Gümüş kapak Göğüs ucu kremi Göğüs pedi Oda termometresi Mama sandalyesi Tek kullanımlık alt açma pedi Alt açma organizeri Keçi kılı tarak Çamaşır deterjanı Leke çıkarıcı Yastık yorgan seti Küvet seti Banyo Süngeri Ateş ölçer Burun aspiratörü Nebulizatör Tırnak törpüsü Tırnak makası Bebek kirli sepeti Bebek bornoz havlu Bebek bezi Yenidoğan ıslak mendil Bebek temizleme pamuğu Süt kaşığı Mama
yeni-annelik Derya7753 valla iyi gıybet yaptık aman burda konuşmasak kime dert yanıcaz anlatıcaz iyi ki burası var valla demek ki bunların hepsi aynı valla ne kadar uzak o kadar iyi aslında ama benimkiler uzaktan bile yetiyorlar maalesef ki valla ben artık onlar bana nasıl davranıyorsa bende o şekilde davranıyorum iyi oluyor eşimde anacı onuda saldım ne yapıyorsa yapsın ben karnımdaki oğlumu düşünüyorum sadece onun için çabalıyorum 35 haftalık olucaz hala çalışıyorum izne ayrılmadım hepsi çocuğum için 💙
Derya7753 yeni-annelik anacı olması kötü benimki anacı ama haklıysam haklısın der ezdirmez beni kimse ne ailesine nede akrabalarına birazda nabza göre şerbet vercen uzaktalar iyi yakın olsalar daha kötü valla sen eşini seviyorsan sen sadece ona ve bebişine odaklan duygu sömürü yap arada ağla falan vicdan yaptır 😃