Merhabalar bende yazmak istedim doğum hikayemi❤️ 39+1 deydim Gece adet sancısı gibi sancım oldu sabaha kadar aralıklarla devam etti sabah 5 de uyuyakaldım. 11 de uyandığımda sancılarım 5-6 dakika arayla vurmaya başladı. Açıkçası doğum sancısı olduğunu çok anlayamadım belime vuran bir sancı yoktı çünkü. Doktorumla konuştum hemen hastaneye geç 2. Doğum hızlı olur dedi açıkçası hiç ümidim yoktu hemen olacağına. Hastaneye geldim ebe baktı ve 8 cm açıklık var dedi şok olduk eşimle. Çantaları bile almamıştık doktorum geldi ve hemen doğuma aldı 1 saatte doğum yaptım 🎉🎉🎉🎉