Dün doktor a gittim suan bebek 37 haftalık fakat 10 gün ileriden geliyor dedi 3.300 gram suan nst de sancı çıkmıyor doktor da 40-41 e kadar ancak gelir dedi o zamana kadar da bebek 4 veya daha fazla kiloda olur dedi sezeryan olabilir dedi normal doğum yapsan çok yırtılman olur dedi çok korkuyorum normal mi olsa sezeryan mı herkes birşey diyor anlamıyorum lütfen destek verin ya çok geriliyorum