Kızlar 14 haftalık hamileyim .
Gebeliğin 10. Haftalarında gaz sancım başladı sabah açken bile karnım şiş hissediyorum ve su bile içsem sancıdan kıvranıyorum . Mide bulantım var kusunca da resmen asit kusuyorum afedersiniz ağzımdan burnumdan çıkıyor ve yakıp geçiyor boğazımı. Ne yersem yiyeyim şişip kalıyorum öyle ki sırtıma bile vurmaya başladı ağrılar . Özellikle geceleri kıvranıyorum yatamıyorum sancıdan. gebelikte gaz sorunu yaşayıp şunu yaptım , şunu kullandım faydası oldu diyen varmı nasıl geçer bu gaz sancısı veya en azından nasıl azaltabilirim gerçekten uyuyamıyorum bile artık ağlayacağım sinirden 😶