Ne kadsr zormuş ya bağımlılık böyle bişey sanırım bu gün doktoru kesinlikle bırakmalı artık Demir eksikliği var ve ilerde obeziteye yol açabilir diyince bu gün başladık ama uyuyana kadsr canım çıktı okdr çok ağladı ki içim gitti
Siz böyle birşey yaşadınız mı nasıl geçti süreciniz nasıl ilerledi nasıl kolay geçirebiliriz