Aysgl3456 bende aynı ağrıları çekiyorum allah şifalar versin inşallah çok zor bi ağrı insanı delirtir uyutmuyo sinir bozucu ben dişinol diye birşey var ondan sürüyorum sürekli azda olsa bastıryo karanfil yağı yani bide sarımsak ezip koyabilirsiniz antibiyotik 3 kutu kullandım bir hafta dinlendiryo sadece bir hafta sonra tekrar başlıyo agrı