Tedavi görüyorsanız çatlatma iğnesinin vurulduğu günden itibaren 4-5 gün üst üste ilişkiye girmenizde sakınca yok bence. Bize de iki güne bir ilişkiye girin demişlerdi ama bebiş her gün ilişkiye girdiğimiz tedavi ayında geldi ❤️ biraz eşinizin sperm durumuyla da ilgili tabi. Herhangi bir problem yoksa sorun olmaz. Tedavi görmüyorsanız adetin bitiminden itibaren iki günde bir ilişkiye girersiniz 😇