6.haftada düşük riski için acile gittiğimde doktor yeni yeni oluşmaya başlamış dedi ve sesini duyamadık sonra farklı şehir farklı doktora gittim 12.haftaya kadar kalp atışı var dedi ama hala duyamadık bu pazartesi 12+5 de özel hastaneye gittim doğumu orada yapacağım ve düşük riskim geçtiği için ilk kez orada duyduk kalp atışını ve cinsiyeti öğrendik