Smye yoo zayif hamile kalmadim normal sayilirdi kilom. Benm mide kismima hic baski yapmadi hem asagida duruyo gecen haftalarda da kasiklarima cok baski yapiyodu heralde dedim kafasi asagida. Bi gittim yan yatiyor. Simdi de dondu mu donmedi mi kafayi yicem ama sanirim hala yan ama kafa ne tarafta cozemiyorm bi turlu. Siz nasil anliyorsunuz?