Fnur-3838 Kasıklarımda regl olacakmıs gibi bir his var 38+1 olduk son 13 gün uygulamaya göre dogum belirtisi ne olur nasıl anlamam lazım
Letubra Fnur-3838 belirti diye söylenen herşeyi yaşadım 40a doğru koşuyoruz😄 doğum tek belirtisi doğum sancısı bence😄
Beybitooo Fnur-3838 ben 36 dan beri doğurucam diye hastanelik oluyorum 38+4 heralde sezaryen olmayacak olsam dahada 40 41 i görürüz 😂
Hulo2105 Fnur-3838 bende 36+5 im regl ağrım olmaya başladı kontrolüm vardı bugün doktor zaten bu haftadan sonra ağrı sızı herşey normal dedi. Yalancı sancılar oluyor yani. 1-2 saat ağrıyop geçiyor. Bebek kafasıyla baskı yapıyor herhalde