mammamiamama aslında doktorunuz izin verdiyse onay kağıdıyla birlikte, yapan bir diş hekimi bulsanız iyi olabilir bende minik bir dolgum vardı onu yaptırmıştım 5. Ayımda ilerlemesin diye ve Perinatologa sormuştum o da kesinlikle yaptırmalısın çünkü o dişteki enfeksiyon ve çürük bebek için daha zararlı demişti çok fazla antibiyotikte iyi değil maalesef 🙄 çok geçmiş olsun diş ağrısı zor oluyor 😔