Bsnrarslan75 bende özelde istege bagli sezeryan oldm suyum bitmişti açılmam sancım yoktu suni vermek istedi kabul etmedim mis gbi de geçti doğumuk hic birssy anlamadim bile diye bilrm evime geldigm gbi yatmadm bebegime de evimin ihtiyaclarina da ben baktm ailem de yanımdaydi yat demelerine ragmen yatmadm sdce ayakta fazla uzun kaldgm icin dikiş yerim acıyordu oda benden kaynakli sezeryanda toparlamanin en başı bol bol sürekli yürüme ameliyattan sonra yatmadm sürekli yürüdüm