Miniklerinannesiyim biri Ekim biri Ocak doğumlu Buda aralık doğumlu olacak hepsi kış bebesi resmen 😁 çıtçıtlı bady uzun kollu aldım seri şeklinde 1-3-6 bir pakette 2’şer adet vardı yanlış hatırlamıyorsam 2 Paket aldım bir süre uzun kollu giydirdikten sonra kısa kolluya geçtim zor ya uzun kollu giydirmesi 😁 onuda yine seri şeklinde almıştım alt üst takımlar daha kolay geliyor bana yada önden çıtçıtlı tulumlar yani küçük olduğu için kafasından geçirmediğim herşeyin çok kolay olduğunu düşünüyorum. 4 takım aldım alt üst şeklinde 5 tulum aldım yeni doğan olarak zaten toplasan 1 ay giyiyor yeni doğan eşyalarını. 3-6 aldım genelde bir tık büyük oluyor başta ama çok kısa sürede içini dolduracak kadar büyüyorlar. Kurutma makinesi de olduğu için hemen yıka kurut yapıyorum kısa programda ondan çok almadım. Kış bebişi dışarıya çıkarken giydirmek için tüylü astronot aldım zaten bady üstüne tulum yada alt üstbirde astronotu giydirince battaniyeye sarmaya gerek bile kalmıyor. Sıcacık tutuyor. Evler artık eskisi gibi soğuk olmuyor 24-25 derece oluyor neredeyse bir bady üstüne tulum ince bir Müslin ile yatırdım hep üşür mü diye düşünüp biraz kalın battaniye örttüğümün sabahı hasta oldular hep soğuk bebeği hasta etmiyor ama sıcak baya hızlı bir şekilde hasta ediyor. Ondan çok kalın giydirmemekte fayda var.