Arkadaşlar 4+5 haftalık hamileyim. Cuma günü kontrole gittiğim de kan değerim 837 çıktı. Bugün tekrar gittim. Doktor şuan bu gebelik ultrason da görünmez vajinal ultrason da belli olur dedi. Vajinal ultrasonuda ben istemedim. Karından baktı ve gerçekten görünmedi. Cuma günü tekrar kontrole çağırdı. Sizce bu durum normal mi. İlk gebeliğim ve bilgim yok haliyle endişeliyim😔