eea Kızlar emzirme sütyeni için öneriniz var mı? Ben şimdi hamilelik diye LCW dan almıştım ama içindeki teller hemen çıktı ve yıkayınca bozuldu resmen. Hangi markayı önerirsiniz. Bir de nasıl yıkıyorsunuz acaba makine de hemen mahvoluyorlar?
Hulo2105 eea sütyenleri yıkama topunda yıkarsan sorun olmuyor ben 4 yıldır topla yıkıyorum ne teli çıktı ne yırtıldılar
yeni-annelik eea ben lcw den aldım ama benim aldıklarım telli değil ama içinde yine süngeri var göğüs ucu belli etmiyor yani yıkadım hiçbir şey olmadı
Merveya eea ay benim alanım bu piyasadaki bir çok markayı denedim sanki hepsi batıyor kaşındırıyordu ama Dagi güzel çıktı.
eea Hulo2105 ya onu denedim ama süngerleri kendinden geçti resmen 😂 şimdi doğumdan önce düzgün bir şey alayım dedim de yıkayınca bozulmasın en azından
Hulo2105 eea e bebeğin süngerli emzirme sütyenleri hoşuma gitti almadım ben daha ama süngersiz trendyoldan aldım 3 tane emzirmek için evde de 1 tane pedli var lcw den almıştım
artikbiranneyim eea lcw sütyenleri cok kötü asla önermem. Dagi suwen cok iyi. Penti de şans işi biraz. E bebek de güzel destekli desteksiz aldım cok rahat
Melekozlu E bebekten kapsız emzirme sütyenleri aldım ama bakalım nasıl olacak bilmiyorum normal sütyen bedenim 95 e bebekten bi 95B birde her ihtimale karşı bir beden büyüğü 100 aldım. Denemedim henüz