Hulo2105 Ayseklncbaz bio oil pembe kullanıyorum hemen emiyor 37. Haftaya giricem şükür çatlamadım. Vücudumun geri kalanına da bebek yağı sürüyorum
minnosbirkiz Ayseklncbaz ben bütün tuşlara bastım dönüşümlü kullanıyorum, bio oil, incia, badger var, duştan sonrada anında bebek yağı sürüyorum felan, 22. haftaya geldik, hiç çatlağım olmadı, ilerleyen süreçte ne olur bilmiyorum 😅
dmla_ Mustela nın çatlak yagini kullanıyorum ama bio oil çatlak yağını kullandım ondan daha memnunum parasına değer mustela dan memnun kalmadim