Selin123 Bayanlar lütfen bana yardımcı olurmusunuz 13 haftalık hamileyim cinseyiti öğrenmek için doktora gitmiştim doktor bebeğin ense kalınlığının normalin üstünde yani 3.2 olduğunu söyledi aminosentez yaptık sonuçları bekliyoruz çok endişeliyim başına benim gibi gelen oldumu
Emell Selin123 baska bi yerde baktirdin mi ense kalinligina canim? Bebegin pozisyonu ultrason cihazi vs gibi etkenler ölçümu ćok etkiliyor
Fatley Selin123 méhaba benim de 3,,4 ense kalınlığı çıkmıştı amiosentez yapıldı çok şükür ön rapor şuan temiz cıktı hayırlısı ile detaylı da birşey çıkmayacak öyle dua ediyoruz sizinde umarım sonuç iyi çıkar.
Selin123 Araş Ysn araştırmalarıma göre bu durum erkeklerde çok sık yaşanıyormuş benimde bebeğim erkek inşallah sağlıklı doğar 😭😭😭
Selin123 Fatley amin cnm inşallah sizde hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız allah gönlünüze göre versin bebeğiniz kaç haftalık ve cinsiyeti ne
Selin123 Baysalli evet çok şükür yeni aldım sayılır bebeğim sağlıklı down sendromu değil ancak bende başka sıkıntılar çıktı bebeğimin ciğerlerinin alt kısmında sıvı oluşmuş ama bir problem oluşturmaz